19 Ekim 2010 Salı

İyikii Doğdduuun!

Efendim geçtiğimiz pazar Meltem'imin,canımın,kardeşimin,ablamıın,herbişeyimin doğumgünüydü.İlk kez görümce sıfatımla kutladık doğungününü. Mutluluk gözlerinden okunuyordu canlarımın.. Hele abiiiiim, onu öyle mutlu görmek.. Daha ne isteyebilirimki hayattan ...
-
Doğum günü öncesi abi-kardeş vurduk kendimizi dışarlara.. Dükkan dükkan gezip hediyeleri aldık. Çok eğlendik,paylaşmanın mutluluğuna vardık!Alışverişimiz bittikten sonra birbirmize baktık ve tebessüm ettik.. İyiki varız biz dedik :)
Cennetim Olurmusun aldı kitabı abime ben önerdim.. Daha önce nette görmüştüm.. Sevgili gelinimiz kitabın adını görünce mest oldu tabi.. Bende kihkihkih gülümsedim, abim ne dua etmiştir bana :) Bende takı seti aldım, şirinlik olsun diye kutunun içine birsürü şeker, jelibon çikolata koydum.. :) Aker eşarpta abimin seçimi.. Bu modeli çok seviyordum darısı başıma inşaallah.. ( Hazır doğungünüsüüm yaklaşmışken abim duysa bare :) )

--
Uzun lafın kısası..
iyiki doğdun Meltem'im gördün mü bak 23 oldunnnn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder