24 Ekim 2010 Pazar

Sevgili Kayıp ama Canım Gezegenim..

Çook depresif takılıyorum bu ara. Hani imtihanlar üst üste yaşanırmış ya. Rabbim sınıyor amenna ve sadagna diyiyorum acizliğimle.
ama hayat yine çok güzel biliyormusun..
Can dediğinin bi gülümsemesi, bir bebeğin kokusu, hayellerim..
Bunlar ayakta tutuyor ya insanı :)
Vizelerim başlıcak ama tınmıyorum.Bu rahatlıkla nereye varıcam onuda bilmiyorum. kihkihkih :)
Hıımm bugün dünürleri buluşturduk. Sevgili gelinimiz herzamanki gibi cok tatlıydı. Abimin parmağına yüzüğünü denemek için ttaktık ağladım ağlıcaktım :) Canımın içi nasıl tatlııııı oldu nasıl..
böhühüh.
heran ağlama modundayım, daha fazla girmim bu konulara!Dimi :)
Yarın kuzenim geliyor Ankara'dan ek yerleştirmelerle benim okulumu kazandı..
Bak bu da mutlu ediyor beni.. :)Doğumgünüme cok az kaldı.. 20li yaşlara adım atmak korkutuyor beni..
Babamın hala o küçücük kızı kalmak istiyorum.
hani mızmız ama biricik kızı..
aff aff..

Allah'a emanet,Selamların en güzeli ile..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder