23 Aralık 2010 Perşembe

Başucumdakiler

Çok korkmuştum kitap okuma alışkanlığı edinemeyeceğim diye ama hamd olsun ki bu ara çok iyi aram canım kitaplarımla :)Bol bol yeni kitap alıp sindirirek okumak istiyorum.Kütüphaneme bu ara yeni kitaplar giriyor,baktıkça mutlu oluyorum :) En son Bülent Akyürek abimizden imzalı 'Mavi Marmara Risalesi' kitabını temin ettim, şuan sırada bekliyor. Arada aklım kalıyor sayfalarına bakıyorum. Hele ki Şehit Furkan Doğan kardeşimiz hakkında yazdıkları. İçim nasıl acıyor. Karar verdim Mavi Marmara ile ilgili çıkan tüm kitapları alıcam,Kütüphanemde bulunsun,torun torbam nasiplensin,onlara anlatmalıyım bu dava yolculuğunu :).. Hazır birçok kitap cıkmışken onla ilgili,takipte olmalıyımmmmm...Evet bunlarda benim başucum kitaplarım,Açtıkça okuduğum,bıkmadıklarım.İhtiyaç gibi yokluklarını hissettiklerim.
Arapça sözlük artık hayatımın bir parçası olmaya aday :P.. Kendisine alışma sürecindeyim,malumunuz mesleğim ve hayellerim doğrultusunda kendisine pek çok ihtiyaç duyacağım,Allah başucumdan eksik etmesin :)
Efendimiz kitabı ise hâlâ da bitiremediğim,sık sık bakındığım kitap. Altı kalın kalın çizilmesi lazım gelir. Sindirmem lazım,hiiç bitmesin.
Tarık tufan'ın kitabı ise son çıkan kitabı,çok sevdiğim bir karrdeşcem hediye etti. İhtiyaç duydukça açıp okuyorum ,nasıl rahatlıyorum.Hep yazmalı Tarık abiii! Heeeppp..Cahit Zarifoğlu Üstadımızın kitabını ise zarif saatler öncesinde temin etmiştim,ne çok geç kalmışım.. Ama olsun geç olmuştu ama güzel olmuştu,çimenlere serilip şiirlerinden okumuştuk,nasıl güzeldi..
Ve mavi marmara risalesi,fazla söze gerek yok..İmzalı kitabım artık başucu kitaplarım arasında...
Selam ve muhabbetle ... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder