14 Aralık 2010 Salı

Brrrrrrrrrrrrrrrr ...!!

Hava buz gibi Samsun'da...Birde 2.öğretim olmanın dezavantajını yaşıyorum gece kampüs buz gibi oluyor. Dün ciddi ciddi çenem tutuldu otobüs beklerken. Dedim  5 dk içinde gelmezse öleceğimi hissediyorum bla bla bla bla ...
Okulda hafta da 7/24 Arapça görünce arada ufak çaplı dellenme saatlerim oluyor,sonra buna da şükür deyip devam etmeye çalışıyorum :) Kendi memleketimde okumak bana hiçbirşey katmıyor gibi hissediyorum.Acilen öğrenci evine cıkmalıyım,ailemde onayı verdi sıra ev bulmada =).. Yoksa sorumlulukları olmayan evinden okula tıpış tıpış giden bir öğrenci olmaktan öteye gidemeyeceğim böhühühühühü.
Şimdi Son ses Eleni Vitali dinliyorum, birazdan okula gitmek için yola cıkacağım,Hava soğuk 
 içim sıkkın.. Hayrolsun bu geçen günümde. Bu gece sabahlamayı düşünüyorum ,perşembe vizem var ve hiiiçç çalışmadım.
Allah'ım beni tembellik ile imtihan etme .N'LURR! Oysa aklımdan geçmiyor değil kore filmlerine dalmak,kahvemi yudumlayıp keyif çakmak. Ama Rabbim sen beni şimdilik bunlarla imtihan etme :)
Çoook çalışmam lazııııımm! Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder